Geri Gelen Sözcükler

Bu son bir yıldır kim bilir kaçıncı yazı yazma girişimim. Belki bu yazı bittiğinde de yayınlayamayacağım. Ama yayınladıysam ve şuan bu yazıyı okuyorsanız eminim benimle aynı hisleri paylaşıyorsunuz ve uzun süredir yazmamış olmamı anlayışla karşılıyorsunuz.

Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşayan ve ülkesini seven her genç gibi benimde boğazımda düğüm tüm sözcükler. Tam bir yazı yazıyorum taslak olarak kaydediyorum son düzenlemeleri yazmak üzere; ülke de yeni bir felaket, yeni bir patlama, yeni bir acı. Yazı taslaklarda kalmaya mahkum oluyor. Endişelerim büyük. Yazmaya değer anılar biriktirecek kadar çıkmıyorum dışarı. Sevdiklerim sokaklardayken hop oturup hop kalkıyorum.Daha öncede yazmıştım bunu ama tekrar etmek durumundayım ki otobüslerdeki garip giyimli herkes benim için potansiyel canlı bomba. Aynı ruh halini çevremdeki çoğu kişide gözlemliyorum. Ülkece psikologa gitmeliyiz.

Tüm bunlara rağmen enerjisini koruyan, geleceğe umutla bakan ve hayatın tadını çıkarmaya ve yazmaya devam eden arkadaşlarım var. İyi ki varlar. İyi ki benim gibi yapmıyorlar. Okuyan herkese hala var olan güzellikleri hatırlatıyor, ışık oluyorlar.

Son yazdığımdan bu yana bir ki küçük tatil yaptım, bir iş daha değiştirdim (ayrı bir yazı konusu), ev arkadaşım İzmir’e kardeşim yanıma taşındı 😦 yeni bir yaş daha aldım, evime hırsız girdi ( FETÖ cüleri, gazetecileri, askerleri, düşünenleri içeri tıkmak için salınan hırsızlardan) üst tellerim çıktı, saçlarım iyice kısaldı ve sarardı, bir yıl daha devirdik, bir büyük çözülemeyen ve tğm enerjimi alan hayal kırıklığı yaşadım (hala çözülemedi, araya sıkıştırılmaya çalışılıp çözülmek istenmesi ise beni iyice sinirlendiriyor), en yakın arkadaşlarıman biri nişanlandı (çoktan hakkettiği mutluluğu daim olsun ❤ ).

Ve yeni Türkiye… Darbe girişimi oldu, insanlar işlerinden çıkarıldı , görevlerinden ihraç edildi (yakinen şahidim bazıları haketti, hiç ama onlarında çoluğu çocuğu var demeyin, çoluğunu çocuğunu düşünen vatanı satmaz; ama tüm bu çıkarmalar ve ihraçlar adaletlimiydi, ardı arkası yeterince araştırıldı mı, hiç hak yenmedimi derseniz, çok eminim ki haksızlıklarda diz boyu…), köprünün, durakların isimleri değiştirildi, analar ağladı, kaos baş gösterdi. Türkiye gerçekten büyük bir felaketin eşiğinden döndü ama sonrası… Kaç patlama oldu, kaç kişi öldü saymayı bıraktım artık. Şimdi ise Anayasa değişikliği gündemde. Milletin vekili olmuş, Atatürk’ün mücadeleleri, devrimleri, ilkeleriyle o mecliste yer bulabilmiş zat-ı şahaneler ilk 4 maddenin bile değişmesini gündem yapıyorlar. Söyleyecek söz bulamıyorum. Millet bu kadar kör olmamalı. 15 Temmuz akşamı ülkemizi dağıtmaya yeltenenlerden ne farkı var bunların. İçimden çığlıklar atıyorum haberleri, twitter’ı her okuyuşumda. Aptal yerine konuyoruz, işin kötüsü büyük bir kitle gerçekten aptal. Şimdi durmasam daha neler yazarım bu konuda. Haklıyım ve ya haksızım mesele bu değil. Mesele ben büyürken bunları hayal etmemiştim. Hayallerimi elimden çalanlara ise hakkımı helal etmiyorum.

2016 dan 2017 ye geçerken hiç plan yapmadım. Planlarımı gerçekleştirebileceğim bir ülkede yaşamıyorum çünkü. Bir saat sonrası için bile heveslenmemem gerektiğini çok iyi öğrendim artık.Yanlış zamanda doğmuşum bu kesin. Yanlış ülkede doğdum diyemeyeceğim çünkü Atatürk’ün kurduğu bir ülkede yaşamanın gururu herşeye rağmen paha biçilemez. Ama çok üzülüyorum ki ondan kalan izleri bile silmeye kalkışıyorlar, asla onun yolundan gitmiyorlar, hepimizi uyutuyorlar. Ve yazıklar olsun bize ! Ya uyuyoruz ya da anca oturduğumuz yerden sinirleniyoruz.

Son yazdığımdan bu yana içim yaşlandı !

Edit: İş yerinde kendi işlerine bakmayıp, benim işime karışan ve hiç bilgisi olmadığı konuda iş öğretmeye çalışan kişiler sizden nefret ediyorum !

Bir Cevap Yazın

