Dove’dan Kıvırcık Saçlı Emojiler

Yazarak iletişim kurmanın son gaz devam ettiği bu günlerde duygu ve düşüncelerimizi kolayca anlatmakta kullandığımız en önemli araçlar emojiler. Dove da Kıvırcık Saçlar için çıkardığı saç bakım setinin tanıtım kampanyasında emojilerden yararlandı. “Love Curls” adı ile App Store ve Google Play den indirebileceğiniz bir klavye hizmete sundu. Bu klavyedeki emoji resimlerin ve gif’lerin kahramanları tahmin edebileceğiniz gibi kıvırcık saçlı kızlar ❤️ Ben indirdim, kullanıyorum, pekte sevdim.

 

 

Bu yazımı okuyan kıvırcık saçlı arkadaşım. Biliyorum saçlarına bakmak çok zor. Bazen bıkıyorsun, keşke düz olsaydı diye yakınıyorsun. Ama unutma, sen farklısın, saçların özgür, yer çekimine karşı çıkıyor, heyecanlı ve sevimli. Dove haklı kıvırcıklarını sev ❤️

Büşra

Genel içinde yayınlandı

Dove’dan Kıvırcık Saçlı Emojiler” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

