1 Haftasonu, 1 Oyun & 1 Film

Her hafta, tüm hafta boyunca planlar yapıp haftsonunu evde pinekleyerek geçiren tembel bir çift olarak bu hafta kendimizi aştık. 1 Haftasonuna, 1 oyun ve 1 film sığdırmayı başardık. 

İstanbulda,  bu buz gibi kış akşamlarında yapılacak en güzel şeylerden biri hiç kuşkusuz tiyatroya gitmek. Daha öncede yazdığım gibi ( tiyatro hakkında diğer yazım ) özel tiyatrolar pahalı geliyorsa, devlet tiyatroları ve şehir tiyatrolarını rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Aslında fiyatı daha uygun olduğu için değil, sanata ve kaliteye sahip çıkmak adına da zaten tercih etmelisiniz.img_0368

Biz bu Cumartesi akşamı Harbiye’de Muhsin Ertuğrul Sahnesindeydik. “Fehim Paşa Konağı”nı izledik. Oyun 2. Meşrutiyetin ilanından hemen önce istibdad yanlısı Fehim Paşa’nın konağında doğan bir aşk hikayesini ve bu aşkın kahramanı Yusuf’un kabadayılığa karşı çıkan yumuşacık kalbini anlatıyor. Sadece Fehim Paşa’nın konağına değil, Hürriyetçi Deli Suat Paşanın konağına ve Rasim Baba’nın kahvesine de misafir oluyoruz. Benim gibi Türk Sanat Müziği’ne gönül verenlerden, ah keşke “heybelide her gece mehtaba çıkardık” denen dönemde yaşasaydım diyenlerdenseniz bu müzikli oyunda çok eğleneceksiniz. Cumartesi’den beri internette oyundaki şarkı repertuarını arıyorum.

Pazar günü ise evde film izledik. Kadir’den ilk kez romantik bir film önerisi geldiği için hemen, acilen, düşünmeden kabul ettim. 2009 yapımı “the Invention of lying”, zaten adından da anladığınız gibi yalanın icadını anlatan bir film. İçinde romantik bir aşkıda barındıran hikayeyi ben kendi adıma sevdim. İzlemediyseniz bence izlemelisiniz. Zamanı boşa harcamış olmayacaksınız. En başta yalanı iyi bir şey gibi gösterdiklerini düşünebilirsiniz ama eminim aradaki ince farkı hissedeceksiniz.


Bonus: Benim yabancı dizi izleme alışkanlığım yoktur. Şu sıralar çılgınlar gibi “Once Upon a Time” izliyorum. 3. sezonu yarıladım. Fantastik ve Romantik bir hikayesi var. Masallara bakış açınızı değiştiriyor. Bence çok eğlenceli. Daha fazla ne anlatabilir ki dediğiniz yerde yeni bir hikayeyle çıkıyorlar karşınıza. Tavsiye ederim.

Dinamik, gezmeli, okumalı, görmeli, izlemeli bir hafta sonunu müjdeleyen “Mutlu Bir Hafta Olsun”  ❤

Büşra

Genel içinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

