2016’ya Hızlı Giriş

Ocak ayı nasıl geçti anlamadım. Daha dün yeni yılı kutlamıyormuyduk biz. Şirket yılbaşı partisi hazırlıklarını henüz bitirmemişmiydik. Hevesli hevesli evde yılbaşı yemeği hazırlamış hatta öncesinde derin araştırmalar yapmamışmıydık. Ne zaman bitti bu Ocak ?

Ocak ayı hızlı ve yoğun bir ay olarak kazındı 2016’ya. Yıla hızlı bir giriş yaptık. Tüm ay şirkette Performans Değerlendirme toplantıları yaptık. Öncesinde uzun bir hazırlık süreci vardı. Tüm gün görüşmeler, geç saatlere kadar toplantılar… İnsan Kaynakları tarafı olarak hakkını verdiğimize eminim. Bu alanda çalışan, özellikle patron şirketinde çalışanlar bilir ki İnsan Kaynakları sürecin sadece modaretörüdür. Bence biz bu defa azda olsa kararlarımızı ve etkimizi ortaya koyduk. Herkesi memnun etmenin mümkün olmadığı ise acı gerçeğimiz. Doğa ile iyi bir takım olduk. Bizi bekleyen tüm zorluklara hazır gibiyiz 😉 Tabi ben bu süreçte çok şey öğrendim, hala da öğrenmeye devam ediyoruz. Hemde neler neler …

IMG_0125.JPG

Bu ayın en güzel etkinliği gectiğimiz haftasonu şirketten 4 kişilik bir ekip olarak Osmanbey/ Gutava Atölye de gittiğimiz çikolata kursu oldu. Trüf, dolgu çikolata , kalıpta çikolata ve beyoğlu çikolatası benzeri bir çikolata yapmayı öğrendik, eğlendik ve yedik. Sanırım yine gideriz ve herkese tavsiye ederiz. Ben çikolatalarımı Karamürsel e gidip, annemlere sürpriz yapıp, onlarla yemeyi tercih ettim.❤️

IMG-20160116-WA0009.jpg

IMG-20160116-WA0004.jpg

IMG_20160116_183933.jpg

Uzun süredir sinemaya gitmemiştim. Bu ay “Delibal”ı izledik. Kadir’le. “Aşk Sana Benzer” filminden beri yasaklıydım.Sinemada filmleri ben seçemiyordum zira Kadir filmi hiç beğenmemişti. Türk yapımı – romantik film seçimi ise genel bir yasak zaten. Ama Delibal’a ikimizde bayıldık. Hikaye sanırım yabancı bir filmden alıntı ama oyunculuklar çok iyiydi. Tabi ben yine hüngür şakırt ağladım mı ? Affetmedim ağladım.

delibal-afis

Cep telefonumun da yeni yılla birlikte kendini imha etme süreci hızlandı. Ve artık alarm kuramaz, dokunmatik ekranın bir kısmını kullanamaz olunca kendimce büyük bir adım attım ve iphone 6s’e geçiş yaptım. İyi ki de yapmışım. Konfor geldi hayatıma diyorum. Kadir tabii dalga geçiyor, çok değiştin diyor. 🙂 Kamerası harika 😉

IMG_0077.JPG
Arnavutköy

Bu ay tamda burç yorumumdaki gibi uzun süredir görüşülmeyen arkadaşlarla görüşme ayı oldu. Önce kuzenimle bir jaz konserine gittik, benim için son derece farklı bir tecrübeydi. Soho House da alışık olmadığım bir ortamda alışık olmadığım bir müzikleydim. Ve bence sonuç mükemmeldi. Akşam kuzemde kaldım. Misafirperverliğiyle hayran bıraktı yine kendine. Onun evinden işe gelmekte pek kolay oldu. 😉

IMG_0022.JPG
Cihangir’den bir İstanbul Sabahı

Kadir’in arkadaşlarıyla keyifli bir cumartesi gecesi ve bizim kızlarla bol bol yemeli bir akşam yine Ocak ayıma renk katanlardandı.

Saturday Night.png

Ve bizim ayın bombası : Burak’ın Kübra’ya evlilik teklifi. Şirketten bir grup olarak bu evlilik teklifine yardımcı ve şahit olduk. Onları çok seviyor & ömür boyu mutluluklar diliyoruz. E artık darısı başıma 😉

IMG_0132.JPG

Ve ocak ayına Doğa’da bir mangal partisi ile veda ettik. Pek iyi oldu, pek lezzetli oldu akşamımız. Alanın, yapanın, hazırlayanın ellerine sağlık.

IMG_0200.JPG

IMG_0223.JPG

Neyse,  demem o ki zaman hızlı geçiyor azizim. Ne kadar çok anı biriktirirsek o kadar zenginiz.

Büşra 😉

Genel içinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

