Evde Yılbası Köselerim

Yilin en renkli aylarindan birindeyiz. Hava buz gibi ama evde icimizi isitacak koseler olusturmak elimizde. Ben bu yil evde neler yaptim kisaca bahsedebilir, belki size ilham verebilirim.

image

Yilbasinin vazgecilmezi tabiki yilbasiagaclaridir. Bizde ikeadan aldigimiz 150 cm lik agacimizi, evidea dan aldigimiz suslerimizle susledik. Evin kendini yalniz hisseden bos bir kosesine koyduk. Yanina da bir kara tahta astik. Tahtayi ben yaptim. Nasil yaptigimi ve kara tahta boyasiyla neler yapabileceginizi “kendi tahtani yap” yazimdan okuyabilirsiniz.

image

Tahtanin uzerini kalan suslerle susledik. İc acici, renkli bir goruntu oldugu kesin. Bunlarin hemen onundeki masaya da simli bir ortu yaydik. 😉

image

Yillar once teyzemin armagani olan isikli bir kardan adamim vardi. Onu da balkon tarafindaki cama koyduk. Balkonda her zaman duran portakal kokulu mumlarida camin diger tarafinda onune dizdik. İsigi ve munlari yakinca balkonda cok keyifli bir atmosfer oldugu kesin.

image

Birde ben bu aksam yilbasi kurabiyesi yapmaya kalkistim. Oldu mu ? Fena olmadi. Tarifi yumurtamsicak.net/blog/yilbasi_kurabiyesi ‘nde.

Kac gundur ev atolye gibiydi zaten. Bir yanda karatahta boyama islemleri. Bir yanda Aralik ayi boyunca yumurtamsicak tan siparis veren musterilerimiz arasindan yapilacak cekilis sonucunda verecegimiz hediye nin hazirliklar. Aramizda kalsin ama surpriz hediye kendi ellerimle boyadigim ve yumurta kabuklariyla susledigim kirmizi ahsap bir kutu. İcinide cikolata ya da kurabiyelerle doldurmayi planliyorum 😉

image

Bizim ev zaten cok renkli. Duvarda asili resim cerceveleri, bir yanda benim vosvos koleksiyonum, bir yanda antika pikapli radyom… birde simdi yilbasi susleri eklenince iyice senlikli bir oda oldu bizimki. Kamuş’un kafesine bile kirmizi bir kurdele bagladik 🙂

image

Dilerim 2016 hazirliklari kadar renkli ve heyecanli olur. Dilerim tum dileklerimiz gerceklesir ve en cok dilerim kalbimizin tertemiz sicacik huzur dolu oldugu bir yil olur. O kadar ihtiyacimiz var ki riyadan, kiskancliktan , sahtelikten uzaklasmaya ! ❤

Bir Cevap Yazın

