23’ünden Bir Kasım

İyi ki dogdun… Evet herkes boyle soyledi. İyi ki varsin Busra.

“Gercekten iyi ki varmiyim ? Ben olmasaydim ne eksilirdi bu hayattan. Ben olmasaydim baska biri olurdu annemin kizi, sevgilimin sevgilisi, arkadaslarimin arkadasi. Ben olmasaydim elbet baska biri sirkette yaptiklarimi degil ama yaptiklarima benzerleri yapardi. 25 yildir bana ait hangi izi tasiyor dunya ? ” diye dusunurken buluyorum kendimi iki gundur. Yazdigim bir kac kucuk makale, bir konferans metni, ud calarken ve sarki soylerken yapilmis kayitlarim sadece bana ait olani yansitiyor. Ozel olan, benim kalemimden, mizrabimdan , sesimin tinisindan cikanlar. Aci olan ise artik hic birini yapmiyor, yapamiyor, yapmaya vakit bulamiyor olmam. Guzel bir dogum gunu gecirdim gercekten. En sevdigim adam ve kiymetli arkadaslarim onlar icin degerli oldugumu sonsuz hissettirdiler bana. Diliyorum 25. Yasim aldigim hediyelerden daha guzel ve ic degerimi buldugum bir yas olur. Dilerim hem kendim hem de bu dunya icin bir fark yaratabilirim. Ben olmasaydim bu olmazdi diyebilirim. Bir gun ben bu hayatta olmadigimda bile hatirlayabilir beni insanlar.

image

Genel içinde yayınlandı

23’ünden Bir Kasım” üzerine 2 yorum

  1. İşte ben de hep bu ‘biz izim kalsın, bir fayda yaratayım’ motivasyonuyla hayatıma yön vermeye çalışıyorum.
    Senin gibi hayalperest, idealleri olan insanlar bol olsun bu dünyada! Senin istediğin şeyleri başaracağına dair benim hiç şüphem yok!

    Beğen

    1. Sen benim canımsın ❤ Ama bizim gibiler o kadar az ki. Hayal kurmayı unutmuş insanlar. Hatta düşünüp sorgulamayı da unutmuş. Ya bizde unutursak ???

      Beğen

Bir Cevap Yazın

