Fujifilm Sokak Fotoğrafçılığı Atölyesi ve Sevdiğim Resimler

Biliyorum Cunda yazımın devamını tamamlamalıydım önce. Ama bunları hemen anlatmasam olmazdı. Bu gün en yakın arkadaşımla birlikte Fujifilm’in Sokak Fotoğrafçılığı Atölyesi’ne katıldık. Kadıköy Sokaklarında kaybolup güzel havanın ve muhteşem makinaların tadını çıkardık.

Sabah 10:30 da Fujifilm’in Kadıköy Çarşıdaki dükkanında buluştuk. Ben Fujifilm X-E2 , arkadaşım X-T1 olmak üzere fotoğraf makinalarımızı teslim aldık. 40 kişilik ekip, önce bir cafe de bir araya geldik.  Fujifilm ekibinin değerli üyeleri Ferhat, Murat ve Rızacan Bey çaylarımızı yudumlarken, makinaları nasıl kullanacağımız ve bazı özel kurallar hakkında bilgilendirme yaptılar. Ve sıra Kadıköy Sokaklarına başka gözle bakmaya gelmişti. Öncelikle Yel Değirmeni civarını gezdik. Bir saatlik yemek molasından sonra ise Haydarpaşa Tren Garı’nda buluştuk. Oradaki çekimlerden sonra ise dükkana dönüp makinalarımızı teslim ettik. 

Tüm çekim boyunca dilediğimiz kadar soru sorduk, bir çok ekstra bilgi aldık. Keyifli ve benim gibi ilk kez resim çeken biri için doyurucu sayılabilecek bir gündü. Gün boyunca iki makinayı ve 18-135mm, 18-55mm ve 56mm portre lensi olmak üzere üç farklı lensi kullanma şansı yakaladım. X-E2 fotoğraf makinası (aslında bir alt model ama bana daha kolay geldi), 18-135mm ve 56mm portre lensi benim favorilerim.

Etkinliğin ücretsiz olduğunu eklemek isterim. Başvurularınızı https://fujifilmshop.com/katalog/egitimler üzerinden etkinliğinizi seçerek yapabilirsiniz. İlgilenen herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Bu güzel gün için ayrıca Ferhat, Murat ve Rızacan Bey’e de burdan bir kez daha teşekkür ediyorum. 

Sevdiğim ve fikrinizi merak ettiğim resimleri de paylaşmak istiyorum sizlerle, aşağıdaki resimler 18-55 mm lens ve X-E2 fotoğraf makinası ile çekildi.

DSCF7095

DSCF7100

DSCF7117

DSCF7104

DSCF7125

DSCF7131

DSCF7133

DSCF7137

DSCF7150

DSCF7170

Aşağıdaki resimler ise yine X-E2 ile ancak 56mm portre lensi ile çekildi. Farkı hissedeceğinizi düşünüyorum.

DSCF7183

DSCF7185

DSCF7187

DSCF7189

DSCF7190

DSCF7197

DSCF7198

DSCF7216

DSCF7218DSCF7232

DSCF7235

Sıradaki resimler ise yine X-E2 body fotoğraf makinası ile ama 18-135mm muhteşem lens ile çekildi.

DSCF7240

DSCF7242

DSCF7244

DSCF7227

DSCF7246

DSCF7289

 Ve son olarak X-T1 ve 56mm portre lens ile çektiğimiz bazı resimleri aşağıda görebilirsiniz. O makina ile çekilmiş tüm resimleri Hasan’dan alınca sizlerle paylaşacağım.

DSCF1034

DSCF1069

DSCF1080

DSCF1417

Bugün fotoğrafçılık anlamında benim için bir başlangıçtı şimdi sıra para biriktirip makina almakta 😉 

Sevgilerle ❤

Büşra

Bir Cevap Yazın

