Hoş Geldin…

en sevdiğim çiçekler en sevdiğimden..
Hosgeldin. Tam iki yil once bugun bi aksam vakti tanidim seni. Arabanin arka koltugundan elimi uzattim usulca :  “Büsra. Memnun oldum”. Uzanan el sıcacıktı. Bir o kadarda cekingen ve magrur “Kadir. Bende.” Aklimda senin hic yerin olmayan bir suru sey, aklinda benim hic yerim olmayan bir suru sey. 
Ankara’da bir Mayıs aksamı… Dikiz aynasindan gordugum gozlerinde benden, bana ait , bana benzeyen bir sey vardi. Yeni gune uyanmama sebep olan bir his. Yasamaya dair bi umut. 

İki yil yan dairemde oturan belki defalarca karsilastigim bu adami nasil olurda hatirlamam. Hemde ev arkadasimla ayni bolumde okumasina ve  onun erkek arkadasiyla yakin arkadas olmasına ragmen. İki yil yanyana ayri hayatlar yasamıs ama ayni acilarla karsılasmıstık. Simdi simdi konusunca hatirliyoruz; kac kere ayni anda apartmandan cıkmıs, aynı anda okula gitmis ama baskalarinin yaninda yurumustuk.Hani bi film vardi “Ask Tesadufleri Sever”. İzledigimde yok artik o kadar da olmaz demistim. Meger bizim de tesaduflerimizmis askimizi hazirlayan. 

Kendimi en degersiz hissettigim anda elimi tutan o el. En iyi arkadasim,sirdasim, abim, babam, esim,yol arkadasim, sevgilim… Yolda yururken aklima gelince hala aptal aptal gulumsememe sebep olan adam, biriyle tanıştıgıma hic bu kadar memnun olmamıstım. İyi ki geldin. 

Bir Cevap Yazın

